SEVDANUR46 Kalp atışını beğenmedi serum takılsın doğumhaneye git dedi sonra kanamam olursa gidecekmişim kasılmam da vardı nstden anlayan yazsın bu durumu yaşayan
hhaziran SEVDANUR46 nst de sanıcınız hiç çıkmamış ki, anladığım kadarıyla bebeğinizin kalp atışlarıda normal gözüküyor Açılmanız falan mı var acaba?
Asya1122 SEVDANUR46 çok geçmiş olsun. Yorumda yazmışlar zaten normal görünüyor sanki ama kolunu görünce içim gitti Rabbim sağlıkla yavruna kavuştursun inşallah
hhaziran SEVDANUR46 son durumunuz nedir şimdi? Ne dedi doktorlar Rabbim iyi insanlarla, doktorlarla karşılaştırsın inşallah 🙏🏻 kolunuzu çok fena yapmışlar 😣
SEVDANUR46 2bebelianne daha önce doktor haftaya gel dış gebelik bu alalım demişti şimdi 33haftalığım şikayet ettim ama ne faydaaaa
SEVDANUR46 hhaziran ara ara kasılmam oluyor. Doktor şu şu zaman gel demedi sadece içime sıkıntıyı düşürdüler gönderdiler işte
Sibelipekf SEVDANUR46 34.haftada dış gebelik deyip bebek mi alınır adamı öldürürler canım dış gebelik bile olsa mümkün değil bu kadar bekleyemezdin
Sibelipekf SEVDANUR46 sancı yok ama atışlar çok dengesiz birşeye üzüldün stres mi yaptun bebek asiri etkilenmis
SEVDANUR46 Sibelipekf Nst’ye bağlayan hemşire azarladı beni tartıştık o yüzden sanırım baya gerilmiştim
Nurnur2 SEVDANUR46 sezeryan mı olacaksınız ? Benim doktorların çoğuna güvenim yok bebek çetesinden sonra her hareketleri bana şüpheli geliyor anladığıma göre de sizin bebeğinizi küçükken alıp küveze koymak istiyor galiba
SEVDANUR46 Nurnur2 öyle bir şehir ki küvez yok 😵💫benimkini erken alamazlar dış gebeliği bana 6.haftada söylediler dinlesem 34.haftaya kadar gelmezdim 🙂↔️