Sizdenbirii1 Kızlar 12. Haftama girdim folik asiti bırakıp multivitamine başlanıyor diye biliyorum yanlışsam düzeltin önerisi olan varmı hangisini kullanıyorsunuz
Rusapolat Sizdenbirii1 ocean mommy multivitamini var. Çok memnunum. Doktorum direkt ona başlattı beni
2boysmotherr Sizdenbirii1 bende imom omega kullanıyorum doktorum önermişti ama bence doktorunuza sorun herkez farklı kullanıyor çünkü
ynzl Sizdenbirii1 Elenatal 1 kullanıyordum hamilelik öncesi ve ilk trimesterde. Sonra Elenatal 2’ye geçtim ❤️