Selam kızlar, başlıkta yazıldığı üzere bunu yaşayan anne adayları Var mı aramızda
Sancı değil ağrı, ayağımı zor kaldırıyorum oturduğum yerden zor kalkıyorum kalkınca hemen adım atamıyorum falan. 2.hamileliğim ve ilkinde bunları bu şekilde yoğun yaşamadım
Bebek mi geliyor yoksa baskıdan mı, aldığım +15 kilodan mı;(