Kızlar etrafımda çocuğu olan çoğu kişi çok zor bişey olduğunu hep olumsuz yanlarını söylüyor benim oğlum olacak inşallah zaten şimdi de kız evlat popülaritesi var malum onu da ziyan görüyorlar onu geçtim hayatın bitecek, herşey kötü olacak vb söylemler bana biraz abartı geliyor zaten bişeylerin değişeceğini bilerek bu sürece girmeliyiz öyle değil mi ?