gevezeyazar1 Merhabalar kızlar bebeğimde 11 günlük bi gelişim geriliği mevcut 25 haftalık hamileyim bugün şeker yüklemem vardı İlk kan 107 1.saat 224 2.saat 193 Nasıl bi yol izlemeliyim sanırım bayramdan sonra gösterebilicem sonuçları
Basakcim gevezeyazar1 baya yüksek çıkmış değerleriniz. Doktorunuz endokronoloji uzmanına yönlendirecektir. Muhtemelen insülin başlanır. Geçmiş olsun 🩷
_Gizem__98 gevezeyazar1 evet baya yüksek çıkmış diyet uygulamanızı isticek doktorunuz büyük ihtimalle diyetisyene yönlendirir gerekirse ünsiline başlatır bende de çıktı gebelik şekeri diyetisyen ile devam ediyoruz diyet ile
Fatmadmr37 gevezeyazar1 evet baya yüksek çıkmış malesef. Benimde ikinci saat normaldi ama 1.saat 193 çıkmıştı. Diyete başladım ve evde kendim ölçtüm şekerimi doktorumun isteği üzerine.Çok şükür şuan yüksek değil.
Silaaaamom2025 gevezeyazar1 belirtiniz var mı peki şekerle ilgili ben mesela tatlıdan nefret ettim hamilelikte hiiç tatlıyla aram yok kararsızım yaptırsam mı bilemedim midem hala bulanıyo içersem kusabilirim diye düşünüyorum
Talentedmom Basakcim benim tokluk şekeri 150 çıktı çok yüksek dedi sadece yememem gereken şeyleri söyledi beni yönlendirmedi
Basakparlar Talentedmom sizinki sınırda olduğu için diyetle çözülür diye yönlendirmemiş olabilir arkadaşın baya yüksek diyet fayda etmeyecek belkide ondan yönlendirdi
Burcin__ gevezeyazar1 bayağı yüksek çıkmış bana 75 Gr yükleme yapıldı ilki 193 ikincisi 180 çıktı. Önce diyet verildi diyetle de şekerim yüksek çıkmaya devam etti şuan sadece akşamları levemir 8 doz kullanıyorum ve ayriyetten diyete devam ediyorum şimdilik şekerim iyi ilerliyor korkulacak bir durum yok. İnsülin deri altı kullanıldığı için plesantaya ulaşmıyor ve bebişlerimiz için en güvenli yöntem 😌
Talentedmom gevezeyazar1 beni neden yönlendirmedi acaba gebelik şekerine bakılmadı şekerim yüksek olduğu için galiba
Dorammm Benden de şeker yüklemesi istedi ben içtiğim gibi kustum iptal oldu .bünyem kaldırmadı .bugün tokluk şekerim 132 açlık da 110 çıktı sizce normal mi
gevezeyazar1 Dorammm benim değerlere göre çok çok iyi tabikiii ama yinede doktor daha doğru bilgi verecektir
2cocuk2kopek Dorammm açlık 106 altında olması gerek .tokluk 140 kadar normal kabul ediliyor . İlk 1 saat içinde veridiyseniz
gevezeyazar1 Silaaaamom2025 hayır asla bi belirtim yok ne tatlı yeme ihtiyacı ne ağız kuruluğu ve kendimden çok emindim ve 25 hafta boyunca 2 kilo aldım çok fazla kilo da almadım ama e nabızdan sonuçlara bakınca şok geçirdim