Aysenur_ertugrul Kızlar öncelikle merhaba size bir sorum olacak yarın 14 haftalık olacağız Allah nasip ederse. Ama iki gündür sol kasiğımda bir sislik var ve ağrıyor sebebi ne olabilir sizce? endişeleniyorum.lutfen fikir verirseniz iyi olur..
Dry55 Aysenur_ertugrul aynı durumu bende yaşıyorm 3 gündür bizd3 13. Haftamızdayız burda belki birşeyler bulurum dedim ama hiçbirşeu bulamadım en iyisi doktora görünmek. Siz gittiniz mi doktora
Dry55 Serapveminikleri aaa tarihe hiç dikkat etmemişim 😁 öyle endişeliyim ki ince ayrıntılara bakmamışım. Teşekkür ederim ☺️