AysunDeren Kızlar 2. Kez hamileyim. Kızımın adı Masal Duru. 2. Hamileliğim de rüyam da kızımın adını Maral koyuyordum. Ama benim kafam karışık bade,inci isimleri de çok hoşuma gidiyor sizce hangi isim güzel
AysunDeren Senem10 sağlıcakla inşallah. Benim kızımın adı masal olduğu için ve rüyamda Maral ismini gördüğüm için biraz kafam karıştı açıkçası
Senem10 AysunDeren teşekkür ederim tüm hamileler sağlıkla kucağına alsın inşallah rüya gerci kaynanamda rüyasında erkek gördü ismide belliydi ama kızım olacak sanki maral evet kaba gibi masal da güzel şansı acık olsun inşallah
Sumeyye_28 Masal mesela güzel ama Maral söyleyiş olarak kaba duruyor birde kardeşlerin isimleri uyumlu dursun diye zorlama koyulmuş gibi olur
AysunDeren Sumeyye_28 evet bana çok zor geliyor aslında o yüzden kafam baya karışık ya ilk kızımda da çok zorlanmıştım zaten kararsız biriyim