Ben de bir kere Vajinal enfeksiyon geçirdiğimde tedavi amaçlı çatala yatmıştım o zaman eve bakmıştı bir de bugün yoğun baskı olduğu için açılma var mı diye ebe baktı. Belki kişiden kişiye değişiyordur ama ben hiç acı hissetmedim sadece başta oraya bir şey değdiği için bir değişik hissettim o kadar o da geçti zaten sonradan. Bence kendini kasmazsan hiç sorun olmuyor