Hayatasuskun123 22/4 üm KIZLAR rahmimin olduğu yere bir şey çok baskı yapıyor ve her baskıda lavobaya çıkıyorum benim gibi olanlar varmı birde ayıptır söylemesi lavobomu yaparken çok canım yanıyor sizce bu ne ilk gebeligim bilgi edinmek istiyorum ...
eymeninannesii Hayatasuskun123 o baskı bende oluyodu cnm doktorum bebek baskı yapiyo normal demişti 5 dk da bir idrara çıkıyorum yanmada enfeksiyon falan olabilir bi idrar testi yaptırın bende 23+2 yim
Elifff123 Hayatasuskun123 Baskı normaldir canım bebek yerini yapıyor büyüyor diye öyle. Yanma da enfeksiyon kapmışsın o yüzdendir doktorunla görüş ilaç verir geçer. Bende de oldu.