Merhabalar 30+6 haftalığım doktor bebeğin kan basıncı azalmış dedi geçen hafta bugün tekrardan çağırdı nst girdim sorun yok ama kan basıncı hala az dedi bebek için tehlike dedi kontrollerimi 1 haftaya indirdi her hafta kontrolm var . Benim gibi başına gelen var mı kan basıncını artirmam için ne yapmam lazım acil yardım stresegirdim iyice