Herkese hayırlı akşamlar kızlar… size doğum hikayem den bahsetmek istiyorum belki bir nebze rahatlatır sizleri çünkü bende doğum yapmadan önce burada hikaye okuyup kendimi rahatlatıyordum… Önceşlikle 34+3 de rutin kontrole gittim nst de düzenli sancım çıktı ama ben hiç hissetmedim sancıları sancı çıkınca doktor açılma var mı diye muayene etti mecburen 2cm açılmam olduğunu söyledi yatışım yapıldı tabiki ben çok korktum çünkü erkendi daha zamanı vardı 1 gece yattım hastenede çok şükür sabaha sancım çıkmadı ve taburcu olduk minik kızım zamanını beklemeye karar verdi… 38+2 de gece 2 de belden sancım başladı sağlıkçı bir yakınım sancını evde çek hastaneye gitme demişti bende gece 2 den sabah 5 e kadar evde çektim sancımı sonra dayanılmaz hale gelince hastaneye gittik muayene oldum ve 9 cm açılmam olduğunu doğumun başladığını tam zamanında gittiğimi söyledi doktor 6 da yatışım yapıldı nst ye bağlandım 7 22 de kızımı sağ Salim kucağıma aldım çok şükür ufak bir solunum sorunundan dolayı bir gün küvez de kaldı ama sağ Salim oradan da çıktık… Ben hamileliğim boyunca sezaryen doğum istedim ama doktorum herşeyin normal olduğunu sezaryen olmayacağını söyledi hep yani siz ne isterseniz isteyin bebek kendisi seçiyor dünyaya nasıl geleceğini… Normal doğum zor mu tabiki zor kolay diyenin acı eşiği çok yüksektir. Kolay desem yalan olur ama sonrası çok rahat ben doğum yaptım yarım saat sonra ayaktaydım korkmayın gelip geçiyor bebeği kucağınıza alınca hepsi bitiyor hanımlar akışına bırakın bebek kendi doğum şeklini kendisi seçsin… Herkese hayırlı geceler Allah a emanet olun…