Nur19977 Kızlar son adet 13 mayıs 28günde 1 adet oluyorum 29.günde adetli oluyorum test yapsam çıkarmı erken gebelik testi
Nur19977 Tugraninannesi Ne zaman yapmalıyım peki erken testler 5-6gün öncesini gösteriyor diye biliyorum
Tugraninannesi Nur19977 doktorlar her zaman adetinizin gecikmesinden 10 gün sonra diyor sabırlı olun lütfen çok erken test yapınca pozitif çıkınca daha sonra gel bidaha lan ver kimyasal gebelik olabilir diyorlar kese gözükmüyor belki dış gebelik olabilir diyorlar insanda sürekli endişe ile bekliyor o daha kötü
demom Cokistersengelerbence 24 mayısta gördüm ovüsllayın testi yapıyordum En son da 14 mayısta regl olmuştum
Cokistersengelerbence demom sat 14 Mayıs bat 11 Haziran,26 mayıs da çatlama. İnşallah güzel haberler alırız 🥰
Aymirasu Dilsad bende adetımden 1 hafta once yapmıstım cıkmamıstı testte adetım 5 gun gecıkınce çıktı bıraz daha bekle sonra yap bence
demom Beklenen adet gününe 6 gün kaldı dün ki kan testi <2,30 bugün predictor early marka test yaptım 2. Çizgi köşede kaldı tam ortaya gelmedi çok belirsiz nedir bu şimdiiii kıl gibi çok ince çizgi😣
Mariam2 demom ilk benim gebelik testi pozitif olduğu anlamadım ikinci çizgi görmedim sonra açtım tam köşede sıkışmış yarın bida yap bence var yada git kan ver şimdi çünkü eğer geblik varsa 2.30 azda olsa yükselmesi lazım
demom Mariam2 bence yarıın yine bir. Test yapayım bakayım eğer biraz daha belirginse çizgi kan vereyim dicemmmde yarın da. Bayram giriyor araya