Freyaa Özel hastaneye gidiyorum normalde devlete sırf tahlil test için gittim🤣 ikili tarama üçlü tarama ücretsiz diye oraya yaptırdım bir sürü tahlil vesaire hep orda oldu ücretsiz neden özele ücret ödeyeyim ki aynı sonuçları veriyor ha detaylı ultrasonu özel de yaptır o ayrı onu bende özelde yaptırdım hep ama diğerleri her yerde aynı