burcuo bebek_29 Bebeğim kızdı ve ben de hep uyurdum, elim kolum kalkmazdı. Oğlumda hiç böyle olmamıştım.
Ulusoy bebek_29 tahlil yaptırın demiriniz düşük olabilir benim o şekildeydi. Demire başlayınca kendime geldim
Ulusoy bebek_29 tahlil yaptırın demiriniz düşük olabilir benim o şekildeydi. Demire başlayınca kendime geldim
yagmurcoskun bebek_29 ilk trimester düşük tansiyonlu geçti hepppp. Ama ikinci trimesterda gelen enerji inanılmazdı bende 😂 uçaklar seyahatler gezmeler havalarda uçuyordum. 3. Trimester geldi son 3 haftadır zort yine 😂😂😂
yasarceyda12 burcuo oğlumda sadece uykum vardı ama gğndüz değil ge elde akşamları belkide çalıştığım için hamilelelikte bünyem yorgun düşüyorda olabilir ama zamansız uyumak isteyenleri çok duydum
burcuo yasarceyda12 Ben de işten gelince hep uyumak istedim bu sefer. Kan değerlerim falan da normaldi ama anlamadım. Uykudan çok yatma isteği vardı aslında. Tabii kafayı yastığa koyunca da uyuyordum
burcuo bebek_29 Kan tahlili yaptırıp bir baktırabilirsiniz belki. Ya da takviye alabilirsiniz doktorunuza sorarak. Kız bebek daha çok uyutur diyorlardı bana da ondan dedim
Nilssuu ben 3.trimesterdayım kız bebek bende çok uyudum iyi ki de uyumuşum şu an hiç uyuyamıyorum tadını çıkar