Merhaba ben hafif şekilde geçiriyorum şuan tansiyonum oynadığında farkedildi hastanede tansiyon takibim yapıldı idrar toplandı 180 lerde çıktı protein. Sürecim 15 gün önce başladı bol su içiyorum proteinim biraz düştü tansiyonum yükseldiği için tansiyon ilacı başladılar. Gebeliğin başından bu yana yaş dolayısıyla kan sulandırıcı kullanıyordum zaten. Geçmiş olsun