Kızlar bugün 2 kere nst ye girdim bebek hareketsiz çıktı en son serum verip tekrar nst çektirdim orda bir nebze de olsa hareketli çıktı 1 hafta sonra tekrar çağırdı. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Bebek hareketlensin diye ne yapmam lazım çikolata falan her şeyi yapıyorum ama hareketlenmiyor