Kizlar bugün daha kontrolden geldim doktorum nst si iyi bi doğum belirtisi de yok dedi ama bugün çok sık afedersiniz büyük tuvalete çıktım onun harici son haftalar bebek çok hareketli olmuyo birden hareket artti sertlesme artti bi de şuan midem bulaniyo ögürüp duruyorum ne diyosunuz (36+4 haftadayim)