Busra9071 Kızlar benim normalde bu ayın 13 adet olmam gerekiyor ama olmadım iki gün geçtikten sonra test yaptım negatif çıktı dünden beride pembe akıntım oldu bugun de günlük pedi doldurmayacak kadar kan geldi sonra kesildi hiç olmamış gibiydi ara ara geliyo gidiyor anlam veremedim yarın kan vermeye gitsem mi bilemedim 😣
Ruhak Busra9071 canım bende hamile kalmaya çalışırken aynı durumu yaşamıştım ve hamile değildim. Drum stresten olmuş olabilir dedi.. Ama inşallah sen hamilesindir.. Ben öle olduktan 1 adet sonra hamile kaldım darısı sana olsun 🙏
Busra9071 OzgeTolgaK olabilir bende öyle düşündüm yakınlarıma sordum biraz bekle olmaz git dediler geç döllenme dediler olabilir mi daha 7 aylık evliyim pek bilgim yok bu konularda
nohutkizinannesi Hmm canım benimde 3 gün gecikti test yaptım pozitif çıktı. Ama sonrasında akintim olmadı kanda gelmedi. Daha önce adetinin düzensiz olduğu oluyor muydu acaba
Busra9071 nohutkizinannesi hayır bide hep günü gününe olurum gecikmem olmaz altı ay önce düşük yaptım ilk defa böyle bişey yaşıyorum anlamadım
Dileks1201 Dileks1201 en kesin sabah idraıyla ben de bi 5-6gün önce ilk idrarla bariz belli çift çizgi ama bi saat sonra bolca su vs içtikten sonra ikinci çizgi hafif pembeydi
Dileks1201 Dileks1201 yani bi de beklenti içindeyse ben geçen ay bi beklentiye girdim fazlaca uykum gelio halsiZlik göğüs şişliği tüm belirtileri yaşamıştım mesela ama regl olmuştum sonrasında psikoloji çok etkiliyor
OzgeTolgaK Busra9071 Evet geç döllenme olduğundan testte çıkmayabilir doktora gidip kanda baktırmak daha garanti olur
OzgeTolgaK Busra9071 Evet canm geç döllenme olduğundan testte çıkmayabilir doktora gidip kandan baktırmak dha garanti.olur
Busra9071 Dileks1201 evet aslında bekledim bu ay sonra olmayınca dedim herhalde var ee çıkmayınca da olmadım da hala psikolojim bozuldu valla 🙈😀
Dileks1201 Busra9071 mesela ben de bu ay sıfır beklenti içerisindeydim olması imkansız diodum hatta bi an önce hastalansam da yumurtlama tarihi vs bunları hesaplasam diodum bu ay için ne kadar rahat olursan o ay olur diyorum