Bsraa_34 Merhaba kızlar 2. Bebeğime süpriz bir şekilde hamile olduğumu öğrendim. Ama kese dışında kanama alanı var dedi doktorum düşük tehlikesi var dedi çok üzüldüm.. Bu durumu yaşayan var mı nasıl Bi yol izlendi
Ruruu Bsraa_34 ilac yazdi mi size? Su an ayni durumdayim kese etrafinda kanamam var progestan igne ve duphaston yazdi doktor. Cogunlukla 1-2 haftada geciyormus endise etmemeye calisalim ve surekli dinlenmemiz gerekiyor
Bsraa_34 Ruruu evet ilaç verdi sadece hap var duphaston adı. Dinlenmem çok zor oluyor Bi kızım daha var küçük 😢😢