Merhaba 37+4 oldum son bir haftadır göbeğimde kaşıntılar çok fazla arttı arada bir ağrıda yapıyor acısına ağladım fakat son 3 haftada birden çatladım çok fazla sayıda acaba bu yüzden mi kaşınıyorum nemli iken dahi kaşınıyorum 20 gün önce verdiğim tahlilde kolestaz değerlerim normal görünüyor başına böyle gelen var mı