hemsireblog1 Kızlar nasılsınız biz bugün 27+3 üz. Kanım düşük çıktığı için bugün kan ilacı yazdılar ferrum ampul içeceğiz mecbur🥹🥹 bebiş hareketleriniz nasıl benim kızım bazı saatler yerinde durmuyor resmen 🥲
2cocuk2kopek hemsireblog1 27+1 benimde kuzum 2. Gebelik sezaryen olacağım 79 günüm var bu ara baya hareketli . Eskiden sadece uzandığımda hareket ediyordu şimdi ayaktayken bile . Göbüş büyüdü gece uyumalar zor oluyor hareketlerim kısıtlandı
Bebito-ve-annesi hemsireblog1 benim bazen çok hareketli sonra diğer gün mesela bugün az hareketliydi korkuyorum az hareket edince
hemsireblog1 2cocuk2kopek ya doğum zamanını bilmek biraz daha rahatlatıyor mu acaba yoksa stres mi oluşturuyor sizce deneyimlisiniz en azından🥹 ben şimdi bilemiyorum ne zaman geleceğini
hemsireblog1 Bebito-ve-annesi çikolata ya da tatlı şeyler yiyip su içip sola yatın diyorlar. Birde günde 10 hareket takip edin diyorlar 28. Haftalardan sonra. Büyüklü küçüklü 10 kere hareket etmesi iyi olduğu anlamına geliyormuş. Bazen açlık durumunda da hareketlenirmiş bebekler ya da biraz açlık bekleyin