Benimde şeker yüklemem normal çıkmıştı ama suyum fazlaydı ve karın çevresi önden gidiyordu. Doktorum dikkat etmem gerektiğini tatlı, karbonhidrat tüketmemem gerektiğini söylemişti ama arada canımın çok istediği şeyleri tadımlık da olsa abartmadan yedim nefsimi kırmak için. Ama sonradan dengelemeye, beslenmeme dikkat ettim