Herkes anlatırdı burda doğum hikayesini bende anlatır mıyım diyordum ki burda buldum kendimi bugün 😅 hamile olduğumu öğrendiğim günden beri ben nasıl doğurucam düşüncesi beynimi kemirirdi uykularım kaçardı o kadar korkardım çünkü normal sezeryan farketmez ikisi de beni korkutuyordu açıkçası her neyse normalde farklı bir şehirde yaşıyoruz ama doğum için 38.haftada memleketime geldim kız bebek erken gelir 40 haftayı tamamlamaz söylentileri falanda olduğu için çıktık geldim kontrole gidiyorum sürekli ama benim bebişin gelmeye niyeti yok bir türlü her gittiğimde doktorum çatı muayenesi falan da yapıyor ama gık yok benim kızdan 11 kat merdiven inip çıkıyorm yürüyüş yapıyorum ama yok yani stres oldum doktoruma çocuk içimde kaldı diye ağladım bile düşünün 😂😂doktorum da diyor ki sen streslenme 40+4e kadar zamanı var ben beklerim yalancı sancım bile olmadı hiç hamilelik boyunca en son artık 40. Haftama girdiğim gün yürüyüş yaptım ettim gündüz gece 12 gibi sancılarım başladı ama ben bu yalancı sancidir diye önemsemiyorm saat 4 e kadar evde sancı çektim artık sıklaşip dayanamayacak kadar olunca hastaneye gittik hastanede artık sancım tavandi yani ebe muayene etti senin 9 10 cm açılman olmuş dedi gözlerini kocaman açarak şaşkınlıkla hemen doktoruma haber verdiler 15 dakika içinde doktorum geldi beni odada pilates topunda biraz hareket ettirdiler falan en son yukarıya çıkardilar doğum odasına açılmam okey var ama ıkınamıyorum hiç bir şekilde doktor bana kafasını görüyorum ıkın artık güzel kızım hadi diyor ama o ıkınma olayını bir türlü beceremedim açıkçası yani doğru nefesle ıkınabilsem çok daha erken dogacakti ama en son ebe ellerimden tutarak birlikte nefes alıp verirken saat 6.15 te miniğimi kucağıma bıraktı doktorum şuan tam 70 günlük olduk yani ben hastaneye gittiğimde sancıdan değil korkudan bacaklarım zangır zangır titriyordu sağolsun ebem destek oldu ağrıdan değil korkudan kasıyorsun kendini rahat bırak telkinleriyle beni sakinleştirdi ki gerçekten de öyle kafamızda büyüttüğümüzden bu kadar korkuyoruz bunu farkettim zor olan sancıyı çekmek doğum anı sancıdan daha kolay emin olun umarım bütün hamişler kolaylikla bebeklerini kucaklarına alırlar tek tavsiyem dayanabildiğiniz kadar sancinizi evinizde çekmeniz en rahat yer evi insanın hastane stresi daha zor bence