nurveece bebek karnıma iniyor orda oynuyor o kıpırdadıkca popomda baskı hissediyorum, karnıma acı giriyo anlık bıçak saplanması gibi, normalmi.???nette erken doğum diyor ama dr erken soğum riskin yok rahim uzunluğu falan iyi dedi ama korkuyorumm ;((((((