patili_kiz90 Kızlar bugün böyle bir şey yaşadım ilk defa göbeğimin üstü böyle oldu, ilk önce sol tarafta sivri bir şey geldi elime sonrada böyle üstte toparlanma gibi bir şey oldu. Fotoyu yandan çektim. Göbek deliğimin orası yumuşadı bildiğiniz 🙂 34. Haftadayım
_Gizem__98 patili_kiz90 evet 😂 çok hoşuma gidiyor böyle toplandı mı😍 hafif sanci yapıyor sertleşme yapıyor ama çok tatlı seviyorum böyle yaptı mi kendisini🥲💖💖💖🧿
patili_kiz90 Kkardelenn1 çok komik durdu anlayamadım 😃 haftaya da kontrolüm var. Merak ediyorum ne zaman kanala girer ya da işte ne zaman doğum başlar diye. Tetikteyim her an
Kkardelenn1 patili_kiz90 ayyyy benimki de sedeyeye uzanıyorum yapıyor bunu doktor muayeneye geçince tekme atıyor hemen rahatsız oluyor hanımefendi 😂biraz can yakıcı oluyor ama çok güzel zaten iki büklğm duruyorlar birde iyice toplanınca bu görüntü çıkıyor ortaya
patili_kiz90 Kkardelenn1 ay ne güzel ya. Bizim ki muayene günleri uyuyor , çikolata vs yaramıyor asla işe. Bir dahakine su içip gidicem anca o zaman hareketleniyor. 🥹
Kkardelenn1 patili_kiz90 baskıdan hoşlanmıyor sanırım benim bebeğim uyanık olsa bike yüzünü göremiyoruz ki 😂hatta vişne suyu içmiştim doktorum bir daha dısardan içececk içme dedi meyve ye gel daha iyi falan dedi
patili_kiz90 _Gizem__98 ahh tamam ben karıştırdım benden 2 hafta önce doğuracaksınız sandım 😃 evet aslan olacak sizinki.
patili_kiz90 Kkardelenn1 birde geceleri hareketli oluyor bizimki . Kıpır kıpır. İşte o zaman bakılması lazım ultrasonla 😍 kim bilir ne pozlar çıkar