Hanımlar 32.haftada çalışabilir raporu aldım. 37.haftada çalışamaz raporu alman gerekli diyor işyerim. Hastane ise gerek yok 32.haftada aldığın raporda izne başlama tarihin yazıyor zaten diyerek tekrar bir rapor vermediler. Bu durumu yaşayan var mı? Ya da 32.haftada çalışabilir alıp 37.haftada ne yaptınız?