duyguu11 36+1 çok korkmaya başladım en geç 4 haftaya kucağımda olacağını düşündükçe heyecanla karışık korkuyorum sanırım hala idrak edemedim 😭🥲🤧 Siz kaçıncı haftada doğurdunuz
patili_kiz90 Ben daha doğurmadım 34.haftadayım. Ama bana o korku gelmedi henüz. Zaten bir şekilde doğacak diye düşündüğüm için rahatım genelde.
Canan1991 Bende bu doğum olayını bu gün idrak ettim eşim çok güldü bana dedim ay 5 hafta kalmış çok değişik illk hemile kaldım zaman sanki dündü dedim gülerek sancı gelince ne yapacaksın mersk ediyorum dedi