Normal doğum yapmıştım hastaneye elbiseyle gittim. Suyum gelmişti ped koyarak Yolda kıyafetlerim ıslanmasın diye. İlk açıklık muayenesinde doğumhaneye elbisemle gittim kontrolü yaptılar bir süre sonra odada hastane önlüğü getirdiler onu giydim onda da elbiseden çok bir farkı yoktu sırtı açık değildi. Son ana kadar o elbiseyleydim zaten ben yürüyemediğim için sürekli yatakta yattım elbise ya da başka bir şey olsa da fark etmiyordu:) Doğuma giderken de yanımda pijamalarımı koyduğum poşeti aldım doğum bittikten sonra hemşireler yardım etti İç çamaşırımı pedi bile her şeyi onlar giydirdi pijamalarımı da giydim ve doğumhaneden çıktım