Alyadnz33
Çocuk doktoru var canım o önermişti bana takip edebilirsin ömer saltan ismi istegramda sayfadı yutupda çok iyi bir doktor ben oğlumu ilaçsız büyüttüm ve şuan 2 yaşında 3 yaş gurubuyla eş değer konuşması herşeyi çok çok iyi mama kullanırkende kendi doktoruna sor cnm öncelikle o daha iyi yönlendirecektir ☺️sağlıklı sıhatlı olsunda 🙏