Buse53 Hamileligimim başından beri bulantı kusmam var prillamı hiç bırakmadım ama şimdi ilaca rağmen bulantı kusma başladı sanki ishalde olacak gibiyim sancım falan cikmiyo nstde kasılmalarım oluyo ama doğum yaklaşıyor sinyalimidir bunlar sizce
Bibebek_2kedi Buse53 Son aylarda bulantı gene başlıyor canım doğuma 5 günüm kaldı ilk aylar asla bulantı çekmedim ama bu 10 gündür ne yesem çıkarıyorum doktor normal dedi