Kızlar uyku hakkında yardımınıza ihtiyacim var. İlk kızım kolik bir bebekti. Yani uyusun da ne olursa olsun kafasındaydık. Kolik bebeği olan anneler beni çok iyi anlayacaktır. 7 ay çektik zaten uyku düzeni falan asla olmadı. Sonrasında da sadece günde tek uyku yapan bir çocuk oldu. Şimdi Ağustos da inşallah 2. Bebeğimiz doğacak. Umarım ki ablası gibi kolik olmaz. Uyku düzeni oluşturmak istiyorum. Yenidoğan bebegin tabi uyku düzeni ilk zamanlar olmaz ama sonrasında uyku düzeni ne zaman başlar? Başladığında günde kaç uyku yapmalı?