dilosderlerbana Kızlar 6+1 haftalığız . 2. Gebelik ilki spinal sezeryandı. Aranızda ilk doğumu o şekilde olup gebeliğin de bel ağrısı yaşayan varmı. Baya bi bel ağrısı yaşıyoru
Fatmadmr37 dilosderlerbana benimde ilk spinal sezeryan oldu. Şimdi 28 haftalik hamileyim ve özellikle eğilerek bir iş yaptığımda belim kopacak gibi ağrıyor çok kötü gerçekten.
Minnakpopus dilosderlerbana yani spinalle alakalı mı bilmiyorum sanmıyorum da evet bu 2. Gebeliğimde çok şiddetli bel ağrım var ama 32.haftamdayım çok normal dedi doktorum. Benim ilk gebeliğimdede bel ağrım hep olmuştu.
Mrvsmt2502 dilosderlerbana sezaryen olmadım ama gebeliklerimin ilk belirtisi bile bel ağrısıydı doğurana kadsr giderek artıyor hep
minikari dilosderlerbana ilk gebeliğim benim de aşırı bel ağrım var başından beri kuyruk sokumundan belime omuzlarıma kadar hatta 10. Haftadayım 🥹
Mucize0 minikari canim 7. Haftadayim benimde belim ağrıyor. Doktorun normal mi dedi acaba bir sorun oldu mu sende ?
minikari Mucize0 canım benimde başından beri vardı ama 7. Haftadan 11.Haftaya kadar sürdü ama aşırı şekilde hala da devam ediyor ama azaldı yorulduğum zaman agrıyor bol bol dinlendim dikkat ettim doktorum normal dedi kanama vs olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
minikari Mucize0 yok hayır canım çalışmıyorum Allahım çalışanların yardımcısı olsun ben 6. Haftadan 11. Haftaya kadar çok kötüydüm daha yeni yeni iyiyim mide bulantısı bel ağrısı falan