Selamlar 23+5 im şuanda 10 gün önce falan doktorum sıvının azaldığını söyleyip perinatoloji uzmanına gönderdi o da 9cm ölçtü ve amnisure testi yapıldı negatif çıktı bebek gayet sağlıklı yani sebepsiz yere sıvıda bir azalma olmuş 🙄 24. Haftadan sonra kendi kendine toparlayabilir dedi hareketlerini takip et ama artma olmazsa erken doğumdan bahsettiler ve bugünkü kontrolümde eksilme de yok artma da böyle bir durumla karşılaşan duyan gören var mı süreci nasıldı
(Havuç suyu ve su alımımı arttırdım ayrıca şekerli şeyler yiyorum o da idrar çıkışını arttırıyormuş sanırım bebeğin)