Sevdee- momysss bat adet dönemi mi demek istiyorsunuz 🤭 ben test yaptım pazar günü silik çizgi çıktı bugün de silik çıktı sonrasında belirtileri hiç Emin olamadım ama yarın kan vermeye gideceğim [ https://mutluresim.com/images/2025/06/04/XCUhzG.jpeg](https://)
Sevdee- momysss işte bi pazar yaptım bi de bugün önceki daha silikti [https://mutluresim.com/images/2025/06/04/XCUhzG.jpeg](https://)
Sevdee- momysss yok canım etmedim yumurtlama adet bitiminden sonraki haftaya denk geliyor zaten , nasip :)
vilanelle momysss herkeste 10dan sonra kesin çıkmalı diye bir şey yok bu arada, adeti beklersin kiminde o gün ya da birkaç gün sonrası görünüyor
vilanelle momysss hangisinde çıkmamıştı? Çıkan da çok vardı sende. Zaten az kaldı bir iki güne öğreneceksin
momysss vilanelle pozitif çıkan testlern hepsi yalancı dediler ya:/ bide ben adetten 6 gün önce çıkaran test aldım onda çıkmadı okadar erken tespit ediyosa benide tespit etmesi lazımdı diye düşünüyorum