betic kızlar çok fazla ağrım ve Sancım var 34. haftanın sonlarındayım acilden gitsem NST çekerler mi naparlar ya da bir şeyin yok deyip yollayacaklar mı NST falan illa mesai saatlerinde mi oluyor özel hastane bu arada
Anneyiimbenn Hayır canım mesai saatlerinde olmasına gerek yok karnım ağrıyor deseniz bile bakarlar. Benim gittiğim küçük bir devlet hastanesi ona rağmen akşam 8de bile baktılar