eses26_ Kızlar bugun 5+0 keseyi görmeye gittim dün ki betam 997 çıktı 1.gün betam 185 5.gün verdiğim beta 997 çıktı fazla artmış kese bugun yeni oluşmaya başlamış 0.30 mm 6+1 de kontrolüm var yolk sac yada bebegi görür müyüm ?
Blackkk Ben 6+0 da gittiğim de bebeği de keseyi de görmüştüm karından ultrasonda ama cihaz da önemli sanırım o haftalarda görmeyenler de olabiliyormuş