Kızlar merhaba bu ücretli doğum izninin 1 yıla çıkması bu sene kesinleşir mi sizce ?
Bu seneyi geç hşç olmayacak bence boş boş umut verip duruluyor
15 senedir netleşse netleşirdi 😄 olmayacak bi şey 😊
4 ay bile ödeme yapmak çok geliyor ne 1 yılı🤣
Asmel 16 haftamızı da elimizden alacaklar😂