Kızlar 24+4 gebeyim 24+2 de detaylı ultrasona girdim çok şükür herşey gayet yolundaydı doktora da sordum bebek hareketlerini hissetmiyorum yani bir şeyler oluyor ama tam olarak anlamıyorum doktor bu haftalar da başlar falan demişti ve çok üzülüyorum ne zaman olur ne zaman hissederim miniğimi ilk gebeliğim 🥹