İlk gebeliğim çok güzeldi oğlumu sağlıcakla kucağıma aldım ikincisinde 8 haftalıkken kalbi durdu ve kürtaj olmak zorunda kalmıştım aradan 2 sene geçti tekrar hamile kaldım çok isteyerek hamile kaldım 4 haftalıkken öğrendim doktor henüz kesen görünmez bayramdan sonra gel dedi şu an 5 haftalığız ara ara içime korku düşüyor ya kesede bebek görünmezse ya kalbi durursa ya kanamam olursa diye ama kalbime sorunca içim huzur dolu Allah ım sağlıklı versin ama içimden bir seste sağlıcakla minnoş bir kızım olacağını söylüyor sizlerde de bu durumlar oluyor mu