Kızlar 19 haftalık gebeyım tezgaha cıktım tavure vardı alacagımı aldım ayagımı tabureye koydugum gıbı ıcıne gırdı ve sag tatafıma dustum ayagım yaralandı karnımın uzerıne falan dusmedım agrım sızm yok acıle gttm ultrasonla baktı bebek ıyı yatmak ıstemedım kagr ımzalattı eve geldım basına bole bıse gelen var mı