Pempisanne Kızlar merhaba öncelikle rabbim cümlemize evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin kızlar 20+4 günlük hamileyim çamaşır suyuyla iş yaptığım zaman o havayı solumamak adına 10 15 saniye nefesimi tutuyorum bunun bebişime zararı olurmu acaba 🥺şimdiden teşekkürler ♥️
efsanee_ Pempisanne bende çamaşır susuz bi hayat düşünemiyorum🙄 Domestosun beyaz olanı var ya onu kullanıyorum ben kokusu yeşillere göre hafif onrahatsız etmiyo beni.
FatmaAtess Oluyomuş ya ben geçen temizlik yapım dedim hastanelik oldum kullanmayın cif kullanın ben artık kullanmıyorum
Pempisanne FatmaAtess nefesini tuttuğun için mi 🤭 yoksa çamaşır suyu kokladığın için mi ben 5 10 saniye kadar tutuyorum nefesimi 🤭
FatmaAtess Pempisanne nefesini tutman sence iyi bişey mı 🤗çamaşır suyu kokusu yüzünden doktor yanına bile yaklaşma diyor bilmiyorum artık sen karar ver en sağlıklısına sonuçta senin bebeğin allahım ikinizi ve ikimizi korusun 😊