Semanur_aktas5 Kızlar saçımda beyazım çok olduğu için saçımı sezaryan öncesi boyatmak istiyorum ama bebeğime zararı olur mu diye de çekiniyorum. Doktoruma sormayı unutmuşum heyecandan bilgisi olan var mı?
Kvsr46kvsr Semanur_aktas5 uff bende ombre yaptırmak istiyorum. Diplere girmeden, ama açıcı önerilmiyomuş😏
Su123 Semanur_aktas5 ben ilk gebeliğimde 37 haftada boyadım doktorum boya dedi şuan 34 haftalığım boyadım açıkçası
Janssue Semanur_aktas5 Hamileligimin basindan beri sacimi sarıya boyuyorum. Bir problem yaşamadım, moralimin iyi olması daha baskın geliyor 😅