Kızlar Gölcük medar hastanesinde fotoğraf çekimini 6500 tl yapmışlar.doğumhaneden itibaren odada felan fotoğrafları çekiyorlar.fiyat biraz yüksek geldi değer mi bilemedim.dışarıdan daha uyguna fotoğrafçı buldum ama ameliyathaneye giremiyormuş.bende kararsız kaldım sizce 6500 verip hastanedeki fotoğrafçı ile mi anlaşsam yoksa sadece odada fotoğraf çekimi için birini mi tutsam