Nairinoo Beta 2.30 çıktı dün doktor gebelik yok dedi eczama ilaç almaya gittigimde ilk defa 2.30 çıktığını söyledim pcosluyum dedim eczacım bir süre daha kullanma ilaç belki yükselir dedi bugünde beyaz sümüksü akıntı geldi ( pcosluyum kendiliğinden adet olamıyorum çoğu zaman)
Parek00 Nairinoo canım geçen hafta 1.3 çıktı beta ebe sakın içme bişey dedi. Tatile gideceğim diye maydonoz suyu kaynattım içemedim dedim biraz daha bekleyip kan vereyim. Pazartesi gittim 26 çıktı:) şaşı verdim 37 çıktı . 4 haftalık gebeyim