Bas00 2. Çocuğumu doğurdum. İlkinde aileden uzaktaydım. Hiçbir batıl şeyi duymadım. Şimdi ise eşimin ailesiyle aynı yerde yaşıyoruz. Neymiş gidene güle güle denmezmiş, regl olan kişi bebeğe bakmazmış, iki 40 lı bir araya gelmezmiş, et basması olurmuş( et eve gelince bebeği üzerine bastırmak lazımmış ya da bebek evden çıkarılıp et öyle eve sokulacakmış) değişik değişik adetler. İlk bebeğimde bunlardan bi haber büyüttüm hiçbir şey de olmadı.