Kızlar şimdi 30 mayısta 28.70
2 haziranda 125
4 Haziran 290 çıktı benden kendimce diyorum ki kollarımı delik deşik ettirmektense ayın 30 u gibi gideyim hem kese hem bebek gözükür o zamana diyorum sizce hata mı yapıyorum ben köyde yaşıyorum şuan bebeğim için annemlerin yanına geldim yarın birlikte döneceğiz köye yani her fırsatta git gel yapabilecek durumum yok yaşadığım yerde kadın doğumcu da gitti sizce iyi fikir mi eğer Allah korusun ama boş gebelik olursa bana bi zararı olur mu acaba bu zamana kadar her ihtimali düşünmek gerek herşey Rabbimden en kötü dahiliyede de bi kan veririm bayram sonrası