Kızlar tansiyonum yemek yedikten sonra 83 54 civarında sürekli yatağa atıyorum kendini kolumu kaldıracak gücüm olmuyor 10 haftalık olduk başından beride koku hassasiyeti mutfağa giremiyorum bulantı tiksinme hepsi var kusma olmuyor süründürüyor yaşayan oldu mu