Merhaba kızlar ben doğum hikayesi okumayı çok seviyorum ondan yazayım dedim. Bu benim 3. Gebelik 38 haftaya kadar makat gelişti sonra döndü evde hep sancı bekledim ama gelmedi günde 10 bin adım atıyordum sabah akşam egzersiz sıcak su ilişki herşey zaten çok hareketliyim bana mısın demedi doktor suni için çağırmıştı 2 Haziran akşam 6 da yatusim yapıldı sıfır açılma ufacik sancı çıktı Altan fitil verildi saat 7 buçuk sancılar başladı gece 2 gubiy baktığında 2 cm açılmış dedi çok yavaş gidiyor doktor hanım geldi açılma ilerlemiyor elimle açayım dedi tm dedim baya bir acıdı 4 cm yaptı sabah 6 ya kadar iyle kaldı sonra serumda suni sancı verildi saat8 de doktor tekrar baktı halen 4 dedi gene eliyle 7 cm yaptı bir saat sonra baktı açıklık bebek çok yukardaydi comel ve ikin dedi ebe sancı kasik ve karnimi patlatıyor ikinamyrm çok zordu ebe kötüydü benim çatala çıktım 9 gibi gelen giden elini sokuyordu bir türlü bebek inmesi ben ölcm sandım erkek doktor geldi iki kisi karnıma bastı oda eliyle birşeyler yaptı onu bes geçe bebek doğdu tabi ben acıdan yarı baygın hiçbir şey anlamiyordum berbattı Rabb’im şükürler olsun şuan ikimiz de sağlıkliyiz bebek meme emmesi ile uğraşıyorum