Selam kızlar Bıgün 7. Hafta kalp atışlarımızı duyduk çok şükür bir sonraki kontrol 12. Haftada çağırdı doktorum. Aynı zamanda ense kalınlığı vs bakılacak. Bir de fetal dna testinden bahsetti. Siz kararlaştırıp haber verirsiniz o zaman dedi. Primis diye bir katalog var elimde. Sizler ne düşünüyorsunuz ben ilk kez duydum ilk çocuğumda yoktu. Bir de bununla cinsiyet de öğreniliyor mu?