1 haftadır adet olmuyordum adetim gecikti doktora gittim ultrasonda baktı doktor rahim kalınlaşmış büyümüş biraz dedi gebelik te olabilir bilmiyorum kan testi ver dedi ben bundan 1 hafta önce de kan vermiştim 0.2 di negatifti şuanda sonuç 0.100 çıktı artış mı var yavaş yavaş acaba neden böyle oldu anlayan var mı geç döllenme mi acaba?